Úvodní strana > Produkty a služby > Hlasové služby VoIP > Profik PBX – VoIP ústředna

Profik PBX – VoIP ústředna na bázi serveru Asterisk

Co nabízíme?

Nabízíme instalaci a konfiguraci sofistikované softwarové telefonní ústředny na platformě serveru Asterisk. Kromě standardních funkcí, nabízí toto řešení mnohem víc. Pružná platforma umožňuje vytvářet i složité hybridní systémy a call centra. Výsledná řešení jsme schopni spravovat a nabídnout tak zákazníkům potřebnou podporu.

  • Počet poboček / vnitřních linek / klapek: až 10.000
  • Počet souběžných vnitřních hovorů: až 350
  • Počet souběžných vnějších hovorů: až 350

Platforma Asterisk patří dnes k nejrozvinutějším open source řešením v oblasti IP telefonie. To zaručuje kontinuitu a další vývoj platformy. Díky tomu jsme dnes schopni zaručit, že námi nabízená řešení jsou připravena na budoucí technologie. Ty jsou buď vyvíjeny přímo na platformě asterisku, nebo jsou jí vždy v brzké době asimilovány.

Klíčové vlastnosti řešení

  • široké možnosti administrace a konfigurace
  • obsluhování neomezeného množství telefonních sérii o neomezeném rozsahu
  • možnost napojení na neomezené množství VoIP operátorů včetně zahraničních
  • zcela nezávislá volba vnitřních číslovacích a volacích plánů
  • neomezená škálovatelnost serverů a jejich vzájemného propojování
  • možnost redundance serverů
  • volání odkudkoliv (telefonní pobočky se mohou vyskytovat kdekoliv v Internetu i mimo fyzické umístění asterisk serveru) a kamkoliv
  • možnost ochrany spojení telefonu se serverem pomocí SSL certifikátu
  • možnost zachování původní telefonní infrastruktury a přístrojů
  • funkce jako záznamník, záznam hovorů, přesměrování, konferenční hovory, konferenční místnosti, aj.
  • možnost spolupráce s MS Exchange a CRM systémy
  • možnost faxování a propojení s GSM branami
  • počet souběžných hovorů je závislý na kapacitě konektivity do Internetu
  • celkový výkon řešení je závislý na výkonu podkladového hardware

Možnosti nasazení

Dodáváme VoIP PBX řešení v několika variantách:

  • HW box – kompletní server, včetně instalace Asterisk serveru a jeho konfigurace
  • virtuální appliance – virtuální server včetně konfigurace, který zákazník implementuje do vlastní infrastruktury (VMWare nebo HyperV)
  • maintenance – podpora a servis stávajících VoIP PBX řešení

Dedikovaný HW server lze dovybavit komunikačními porty ISDN30 (ISDN PRI) nebo ISDN2 (ISDN BRI).

Některé další vlastnosti Asterisk ústředen

  • kompletní www rozhraní s intuitivním ovládáním ústředny
  • přepojování hovorů – asistované / slepé / podmíněné
  • přidržení hovorů
  • funkce nerušit – DND
  • přebírání hovorů z jiné zvonící pobočky
  • možnost automatického nebo volitelného nahrávání telefonních hovorů
  • neomezené konferenční hovory, konferenční místnosti, ..
  • čekací fronty pro hovory
  • skupinová čísla (hunting groups) – všechna čísla ve skupině / postupné vyzvánění / vyvažování zátěže
  • výpisy hovorů dle destinací a nebo jednotlivých volajících
  • zobrazení interaktivního spojovatelského panelu přes WWW
  • možnost připojení neomezeného množství VoIP kanálů (operátorů)
  • možnost připojení VoIP zařízení z vnitřní sítě i z internetu
  • možnost propojování neomezeného množství ústředen navzájem
  • možnost spojení s MS Exchange a CRM systémy
  • možnost automatické konfigurace přístrojů Cisco / Linksys, Grandream, …
  • možnost přijímání faxů přímo ústřednou a jejich zasílání pomocí e-mailu
  • možnost přehrávání libovolné hudby / vzkazu během čekání a přepojování
  • možnost nastavení podmíněného chování ústředny na základě času (neomezené množství pozic)
  • digitální recepční (IVR) / Automatická spojovatelka – neomezená škálovatelnost jednotlivých menu (také známé jako operátorské menu)
  • kompletní funkce call centra – počítání pořadí, počítání času na odbavení, připojování dočasných agentů
  • hlasová schránka (možno vybírat telefonem nebo zasílat mailem)
  • DISA – možnost dovolat se z vnější linky do ústředny a využívat služeb ústředny jako běžná pobočka
  • možnost využití telefonování s asistencí ENUM
  • přímá integrace do Windows a MS Outlook

Jak to funguje?

Na základě poptávky klienta a konzultací je navrhnuto individuální řešení. Při volbě vhodného VoIP operátora nemusí klient volit naší společnost. Odsouhlasené řešení je pak na základě smlouvy o dílo dodáno a uvedeno do provozu. Po celou dobu implementace poskytujeme maximální podporu při rozhodování i v zaškolení uživatelů. V případě složitějších systémů poskytujeme formou servisní smlouvy i postinstalační podporu a údržbu.

Zaujalo Vás nabízené řešení a jeho výhody?

Lákají Vás možné úspory a vyšší efektivita hlasových služeb? Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení a vyžádejte si další informace.

Zároveň máte možnost si po dohodě naše hlasové služby vyzkoušet a zjistit, zda a jak bude VoIP ústředna ve Vašem ICT prostředí fungovat.

Webmail IT Profík

E-mail
Heslo
 
vyrobila Omega Design