Profik PBX – VoIP ústředna na bázi serveru Asterisk
Co nabízíme?
Nabízíme instalaci a konfiguraci sofistikované softwarové telefonní ústředny na platformě serveru Asterisk. Kromě standardních funkcí, nabízí toto řešení mnohem víc. Pružná platforma umožňuje vytvářet i složité hybridní systémy a call centra. Výsledná řešení jsme schopni spravovat a nabídnout tak zákazníkům potřebnou podporu.
- Počet poboček / vnitřních linek / klapek: až 10.000
- Počet souběžných vnitřních hovorů: až 350
- Počet souběžných vnějších hovorů: až 350
Platforma Asterisk patří dnes k nejrozvinutějším open source řešením v oblasti IP telefonie. To zaručuje kontinuitu a další vývoj platformy. Díky tomu jsme dnes schopni zaručit, že námi nabízená řešení jsou připravena na budoucí technologie. Ty jsou buď vyvíjeny přímo na platformě asterisku, nebo jsou jí vždy v brzké době asimilovány.
Klíčové vlastnosti řešení
- široké možnosti administrace a konfigurace
- obsluhování neomezeného množství telefonních sérii o neomezeném rozsahu
- možnost napojení na neomezené množství VoIP operátorů včetně zahraničních
- zcela nezávislá volba vnitřních číslovacích a volacích plánů
- neomezená škálovatelnost serverů a jejich vzájemného propojování
- možnost redundance serverů
- volání odkudkoliv (telefonní pobočky se mohou vyskytovat kdekoliv v Internetu i mimo fyzické umístění asterisk serveru) a kamkoliv
- možnost ochrany spojení telefonu se serverem pomocí SSL certifikátu
- možnost zachování původní telefonní infrastruktury a přístrojů
- funkce jako záznamník, záznam hovorů, přesměrování, konferenční hovory, konferenční místnosti, aj.
- možnost spolupráce s MS Exchange a CRM systémy
- možnost faxování a propojení s GSM branami
- počet souběžných hovorů je závislý na kapacitě konektivity do Internetu
- celkový výkon řešení je závislý na výkonu podkladového hardware
Možnosti nasazení
Dodáváme VoIP PBX řešení v několika variantách:
- HW box – kompletní server, včetně instalace Asterisk serveru a jeho konfigurace
- virtuální appliance – virtuální server včetně konfigurace, který zákazník implementuje do vlastní infrastruktury (VMWare nebo HyperV)
- maintenance – podpora a servis stávajících VoIP PBX řešení
Dedikovaný HW server lze dovybavit komunikačními porty ISDN30 (ISDN PRI) nebo ISDN2 (ISDN BRI).
Některé další vlastnosti Asterisk ústředen
- kompletní www rozhraní s intuitivním ovládáním ústředny
- přepojování hovorů – asistované / slepé / podmíněné
- přidržení hovorů
- funkce nerušit – DND
- přebírání hovorů z jiné zvonící pobočky
- možnost automatického nebo volitelného nahrávání telefonních hovorů
- neomezené konferenční hovory, konferenční místnosti, ..
- čekací fronty pro hovory
- skupinová čísla (hunting groups) – všechna čísla ve skupině / postupné vyzvánění / vyvažování zátěže
- výpisy hovorů dle destinací a nebo jednotlivých volajících
- zobrazení interaktivního spojovatelského panelu přes WWW
- možnost připojení neomezeného množství VoIP kanálů (operátorů)
- možnost připojení VoIP zařízení z vnitřní sítě i z internetu
- možnost propojování neomezeného množství ústředen navzájem
- možnost spojení s MS Exchange a CRM systémy
- možnost automatické konfigurace přístrojů Cisco / Linksys, Grandream, …
- možnost přijímání faxů přímo ústřednou a jejich zasílání pomocí e-mailu
- možnost přehrávání libovolné hudby / vzkazu během čekání a přepojování
- možnost nastavení podmíněného chování ústředny na základě času (neomezené množství pozic)
- digitální recepční (IVR) / Automatická spojovatelka – neomezená škálovatelnost jednotlivých menu (také známé jako operátorské menu)
- kompletní funkce call centra – počítání pořadí, počítání času na odbavení, připojování dočasných agentů
- hlasová schránka (možno vybírat telefonem nebo zasílat mailem)
- DISA – možnost dovolat se z vnější linky do ústředny a využívat služeb ústředny jako běžná pobočka
- možnost využití telefonování s asistencí ENUM
- přímá integrace do Windows a MS Outlook
Jak to funguje?
Na základě poptávky klienta a konzultací je navrhnuto individuální řešení. Při volbě vhodného VoIP operátora nemusí klient volit naší společnost. Odsouhlasené řešení je pak na základě smlouvy o dílo dodáno a uvedeno do provozu. Po celou dobu implementace poskytujeme maximální podporu při rozhodování i v zaškolení uživatelů. V případě složitějších systémů poskytujeme formou servisní smlouvy i postinstalační podporu a údržbu.
Zaujalo Vás nabízené řešení a jeho výhody?
Lákají Vás možné úspory a vyšší efektivita hlasových služeb? Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení a vyžádejte si další informace.
Zároveň máte možnost si po dohodě naše hlasové služby vyzkoušet a zjistit, zda a jak bude VoIP ústředna ve Vašem ICT prostředí fungovat.