Úvodní strana > Produkty a služby > Hlasové služby VoIP > Správa VoIP ústředny

Správa VoIP ústředny

Co nabízíme?

Nabízíme vzdálenou správu VoIP ústředen na platformě Asterisk. Spravujeme jak vlastní řešení formou postistalační podpory a údržby, tak i různá řešení konkurence. Pokud zákazník vyžaduje správu asterisk serveru cizí produkce, je nutný předchozí audit řešení. Ve všech případech pak zajišťujeme především změny konfigurace, její dokumentace a včasnou podporu v případě poruch. Samozřejmostí jsou konzultace a doporučení, tak aby nedošlo k zastarání funkcionalit ústředny.

Co nabízená služba obsahuje?

  • udržování aktuální dokumentace
  • změny konfigurace dle přání zákazníka
  • zálohování konfigurace ústředny, případně celé ústředny
  • dohled nad dostupností serveru, L3 a L4 proaktivní podpora
  • cenově zvýhodněná podpora best practise v případě nutných zásahů
  • možnost dodání náhradního serveru v případě poruchy
  • konzultace a doporučení

Pokud Vás tato naše služba zaujala nebo máte zájem o další informace, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.

Webmail IT Profík

E-mail
Heslo
 
vyrobila Omega Design