|
|
Využívat hlasových služeb VoIP se dá více způsoby. První je s pomocí počítače se sluchátky, mikrofonem a patřičným software. Druhým způsobem je použití VoIP telefonu nebo brány k běžnému telefonu. Firmy pak mohou využít služeb softwarové telefonní ústředny (Linux – Asterisk) s množstvím praktických funkcí. Pokud se rozhodnete, stačí už jen nás kontaktovat, vybrat si telefonní číslo a jeden z nabízených způsobů tarifikace a úhrady služeb.
Pro bezproblémové používání VoIP služeb je nezbytné připojení o rychlosti minimálně 64kbps v obou směrech (upload/download) pro jeden hovor. Rychlost by měla být stabilní, neměla by kolísat a odezva vůči našemu telefonním serveru (sip.itprofik.cz) by měla být do 150 ms.
Naše VoIP služby jsou provozovány pomocí technologie SIP a podporujeme většinu zařízení společností:
|
|
|
Se správnou volbou a dodávkou vhodného přístroje jsme Vám připraveni pomoci, včetně kompletní konfigurace služby.
Při objednání služeb Profik VoIP má zákazník na výběr telefonní čísla, která jsou k dispozici pro aktivaci. Je možné vybrat si z čísel regionálních, neregionálních, i tzv. barevných linek.
Pokud má zákazník zájem zachovat si své původní telefonní číslo, zajistíme jeho převod.
Nabízíme dva způsoby úhrady hlasových služeb. Společnosti vyžadují pravidelné měsíční vyúčtování a platbu převodem. Těm je určena služba Profik VoIP Business s výhodnější tarifikací, cenami hovorného a možností bezhotovostní úhrady na konci účtovacího období.
Ostatním je určena předplacená varianta služby, Profik VoIP Start. Zde klient zaplatí předem částku, o kterou je navýšen jeho účet a kterou pak může protelefonovat. Platnost kreditu je jeden rok. Podrobné vyúčtování hovorů je okamžitě k dispozici on-line.