Hlavní výhody VoIP služeb:

  • Telefonování zdarma ve vlastní síti
  • Výhodné volání do pevných i mobilních sítích
  • Zřízení zcela zdarma
  • Možnost výběru telefonního čísla
  • Možnost převodu původního telefonního čísla
  • Bez měsíčních paušálů
  • On-line podrobné výpisy hovorů
  • Možnost přesměrování hovorů přes www rozhraní ústředny
  • Telefonování zdarma do sítí aliančních operátorů
  • Výhodné volání do zahraničí
  • Telefonní čísla ze všech regionů
  • Možnost neregionálního čísla a barevných linek
  • Možnost provozu faxu
  • Nezávislost na pevné lince
  • Propojení s různými aplikacemi
  • Značná část nákladů je obsažena v konektivitě k internetu

Jak využít výhod služeb VoIP?

Využívat hlasových služeb VoIP se dá více způsoby. První je s pomocí počítače se sluchátky, mikrofonem a patřičným software. Druhým způsobem je použití VoIP telefonu nebo brány k běžnému telefonu. Firmy pak mohou využít služeb softwarové telefonní ústředny (Linux – Asterisk) s množstvím praktických funkcí. Pokud se rozhodnete, stačí už jen nás kontaktovat, vybrat si telefonní číslo a jeden z nabízených způsobů tarifikace a úhrady služeb.

Co potřebujete

  • dostatečnou internetovou konektivitu / rychlost připojení
  • podporovaný VoIP přístroj (telefon / brána)

Pro bezproblémové používání VoIP služeb je nezbytné připojení o rychlosti minimálně 64kbps v obou směrech (upload/download) pro jeden hovor. Rychlost by měla být stabilní, neměla by kolísat a odezva vůči našemu telefonním serveru (sip.itprofik.cz) by měla být do 150 ms.

Naše VoIP služby jsou provozovány pomocí technologie SIP a podporujeme většinu zařízení společností:

  • Grandstream
  • Softwarový klient X-Lite

Se správnou volbou a dodávkou vhodného přístroje jsme Vám připraveni pomoci, včetně kompletní konfigurace služby.

Telefonní číslo / převod telefonního čísla

Při objednání služeb Profik VoIP má zákazník na výběr telefonní čísla, která jsou k dispozici pro aktivaci. Je možné vybrat si z čísel regionálních, neregionálních, i tzv. barevných linek.

Pokud má zákazník zájem zachovat si své původní telefonní číslo, zajistíme jeho převod.

Způsob úhrady služeb

Nabízíme dva způsoby úhrady hlasových služeb. Společnosti vyžadují pravidelné měsíční vyúčtování a platbu převodem. Těm je určena služba Profik VoIP Business s výhodnější tarifikací, cenami hovorného a možností bezhotovostní úhrady na konci účtovacího období.

Ostatním je určena předplacená varianta služby, Profik VoIP Start. Zde klient zaplatí předem částku, o kterou je navýšen jeho účet a kterou pak může protelefonovat. Platnost kreditu je jeden rok. Podrobné vyúčtování hovorů je okamžitě k dispozici on-line.

Webmail IT Profík

E-mail
Heslo
 
vyrobila Omega Design